آرشا مامانیآرشا مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آرشا مامانی

روز مادر

1393/1/31 0:02
1,138 بازدید
اشتراک گذاری

این پیام  از طرف آرشا مامانی به مامانش:

وفتی محــــــبتت را با همه وجــــــود به من تقدیم کردی

و دل قشنگت را مالامال از عشـــــــق به من کردی

امانت عشــــــــق را در وجــــودم  نهادی و

عهد کردم تکیــــه گاهت در همه لحــــظات باشم

روزت مبارک

این قشنگترین پیام روز مادر از عزیزترین دوستم به زبان پسرم دریافت کردم

ممنونم دوست عزیزم از اینکه به یاد من و آرشا هستی


پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

شقایق.مامان حباب
31 فروردین 93 23:26
روزت مبارک دوست جونم برو خصوصی
مامان رادین
1 اردیبهشت 93 12:36
سلام دوستم روزت مبارک انشااله سایتون 1000 سال بالای سر نی نی نازتون باشه و همیشه خوشحال و شاد باشید، من شما رو لینکوندم اگه دوست داشتی لینکم کن مرسی.
خاله صدرا
2 اردیبهشت 93 16:19
به آدرس زیر برید واگه دوست داشتین به این هفت سین ها رای بدین، 115،106،95 http://www.iranvij.ir/7sin93.html
مامان آروین
3 اردیبهشت 93 1:49
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق و مهربانی و صبوری و دلسوزی واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد مهرش تا ابد در دل جای دارد. تو بهترین گل، میان شهر گلهایی تو رنگ آفتابی، شب که می رسد، مثل ستاره، گوئیا مهتابی روز مادر مبارک
ht
4 اردیبهشت 93 17:28
روزت مبارک دیگه هر وقت دلم تنگ میشه باید بیام اینجا ببینمت
فرناز
12 اردیبهشت 93 18:41
سلام مامان نی نی خوشگل فرشته کوچولو خوشگلی دارین. خدا حافظش باشه همیشه. من نماینده بیمه هستم با دیدن این وبلاگی که واسه آینده ی فرزند نازنینتون طراحی کردین میشه متوجه شد که این نی نی والدین آینده نگر و به روزی داره... با توجه به حرفه م وظیفه ی خودم دونستم که به چنین پدر و مادر خوش ذوق و آینده نگری در مورد طرح آتیه فرزندان اطلاعات بدم... طرح آتیه فرزندان: شما در این طرح میتونید با پس اندازی روزی 1000 تومن برای آینده ی فرزندتون سرمایه گذاری کنید. (این حداقل مبلغه! میتونید هر مبلغی که دوس دارید قرارداد ببندید) مدت قرار داد هم به انتخاب والدینه! معمولا مدت جوری انتخاب میکنن که سن بچه به 20_22 سالگی رسیده باشه(خرج دانشگاه و جهیزه و....). تو این مدت هم یه سری پوشش بیمه داره و هم در پایان قرارداد اندوخته ی پول به همراه سودش رو دریافت میکنه. در طول مدت بیمه نامه هم (بعد از گذشت 2 سال از انعقاد قرارداد) میتونه 90% اندوخته ریالیشو وام بگیره!! به قول بیمه ای ها : از امروز به فکر آینده باشیم آینده همین فرداست همه ی شرکت های بیمه چنین طرحی دارن با تفاوت های کوچولو از شرکت های مختلف میتونید پرس و جو کنید اگر هم از من سوالی داشتید در خدمتم novin.4055@gmail.com
مامان کیان کوچولو
16 اردیبهشت 93 21:26
عزیزم چه حال و هواااایی داشتینااااا .. تبریک میگم عزیزم ... با تاخیییر .. شما هم خیلی وقته ک مارو فراموش کردینااااا وو یا من کم حافظه شدم عزیزم؟؟؟؟!!!
بابا و مامان داناک
17 اردیبهشت 93 13:37
مادر آرشا روزت مبارک
سارا(مامان کیانوش و کیارش)
21 خرداد 93 9:05
سلام دوست خوبم...چه بزرگ شده این گل پسر ما... ماشالله.. عزیزم آدرس وبلاگ ما تغییر کرده عزیزم لطفا ما رو با آدرس جدید لینک کن : http://doperancema.niniweblog.com پیشاپیش یه بوسسسس قلمبه
♥مهشید مامان مهتا
31 خرداد 93 10:03
سلام شقایق جون عزیم قربون آرشا جون خودم برم آرشا جون هم برای خودش آقایی شده ها تیپ عینک دودیش منو کشته خاله به منم رمز میدی
شیما مامان شاهین کوچولو
13 تیر 93 0:34
عزیزم تو پست یبلی نتونستم کامنت بزارم.نمیشد من رمز ندارم
شیما مامان شاهین کوچولو
14 تیر 93 18:50
رمزو نمیتونم وارد کنم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
23 تیر 93 15:18
سلام عزيزم ممنون كه بهمون سر زدي شقايق جون اگه دوست داشتي رمز و برام بفرست ما خوشحال ميشيم گل روي ارشا جون رو ببينيم مخصوصا حالا كه اقاتر شده
مهسا : خسته شدم
26 مرداد 93 13:59
سلام عزیزم خوبی شقایق جون جون شرمنده گلم من خیلی وقت نمیکنم بیام فقط بعضی وقته میام ببینم چه خبره ولی از این به بعد زود زود میام حتما میام ذوست خوبم راستی دوستم رمز میدی؟
مامان
18 مهر 93 20:06
عزیزم چرا به ما سر نمیزنی عزیز دل من آرشا جان چقدر بزرگ شده ماشا... فکر کنم یه بارم اومدم براتون نوشتم ...توام بدو بیا فعلا رمز نداریم مشکلی برات پیش نمیاد اما رمز همونه که دادم بهت!
مامان
18 مهر 93 20:06
رمز LONDON86 با حروف کوچک