آرشا مامانیآرشا مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آرشا مامانی

13 بـــــدر 93

1393/1/18 18:33
1,667 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــلام بهار من

ســــال 93 هم از راه رسید یه بهــــار دیگه رو با تو پیش رو داریم.

امسال عیدم تموم شد با کلی عیدی و مهمونی

امسال بیشتر کرج بودیم من وشما

13 هم بـــــــــا بابا و خانوادش پارک جنگلی بودیم.

همه چی خوب بود.

با کلـــــی در گیری ازت عکس گرفتم.

بعدم دیگه فضــــــــول بازیهات گل کرد.

اینم یه عکس با سفره هفت سین در آخرین روز

اینم از آبنبات عیدی

که از طرف خاله شادی بود.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

زهره مامان مرسانا
19 فروردین 93 1:25
النا مامان رها
19 فروردین 93 2:32
سلام مامان شقایق ماشالا به این پسر خوشگل ناز و خوردنیت. خدا برات نگهش داره. ایشالا که همیشه شاد و خوشحال در کنار شوهر و پسر گلت باشی و عکس شادیهات رو ا ینجا بذاری. من هم یک دختر دو سال و نیمه به اسم رها دارم. من تازه با وبلاگ قشنگت اشنا شدم . اگر مایل باشی تبادل لینک کنیم و دوستیمون ادامه پیدا کنه و از تجربیات هم استفاده کنیم. من شما رو لینک کردم و منتطرتم خوشحال میشم لینکم کنی به امیددیدار پسر خوشگلتو ببوس
مامان عرفان
19 فروردین 93 15:22
http://ninipoosh2.blogfa.com سلام عزیزم به این وبلاگ سر بزن و نظرت رو بهم بگو.بنظر من قیمت لباساش خیلی به صرفه هست. اما باز به کمک شما نیاز دارم
فرناز خاله آرسن جون
19 فروردین 93 16:43
همیشه به شادی و تفریح خاله منم از اون آبنباتت مبخوام سفره هفت سینتونم خیلی عالی شده دست گلت درد نکنه شقایق جون شقایق جون انگاری من رمز رو خصوصی نفرستادم برات اون تایید نکن بی زحمت مرسی
مامان محمدصدرا
19 فروردین 93 17:18
بهترین هارو براتون آرزو میکنم در سال جدید.....
نازنین
21 فروردین 93 16:28
عزیزمی سال خوبی داشته باشی خانوم گل ماشالله اینا شیطون شدن نمیزارن یه عکس ازشون بگیریم
مامان سمی
26 فروردین 93 15:59
شقایق جون انشاالله که زندگیتون همیشه مثل بهار سبز و قشنگ باشه قربون این گل پسر،قند عسل چه عکسهای قشنگی راستی شقایق جون موهات خیلی خوش رنگه خیلی هم بهت میاد
ht
26 فروردین 93 21:28
سلام همیشه شاد وسلامت باشید .
مامان ارغوان
27 فروردین 93 9:29
بزرگ شدی ماشالاه
مامان هدیه
28 فروردین 93 21:31
سلام عزیزم سال نوتون مبارک ماشالله پسملی شیطونتر شده کنجکاویها هم شروع شده خدا حفظش کنه
مامان زینب
5 اردیبهشت 93 16:48
سلام عزیزم ایشالا سال خوبی برای آرشا و مامان و باباش باشه.همیشه به تفریح.عکساتون هم قشنگ شده.
شیما مامان شاهین کوچولو
7 اردیبهشت 93 14:26
همیشه به گردش گلم.... به به میبینم که اقا ارشا حسابی شیطونی میکنه نمیزاره عکس بندازی مامانی ای قربونش