آرشا مامانیآرشا مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

آرشا مامانی

مسابقه وبلاگی

1391/11/30 8:31
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

در آغاز تشکر می کنم از دوست خوبم که منو لایق دونست و به این مسابقه دعوت کرد

آرتین جون(مامان سمی)

چرا وبلاگ نی نی هامون را دوست داریم؟

عزیز دلم وبلاگت را دوست دارم تا بدونی که چقدر عاشقانه به دنیا آمدی و زیستی تا اگر روزگاری زبانم قادر به گفتن این دقایق نبود نوشته هایم  باشد تا تو این عاشقانه ها را بخوانی.

این نوشته ها حرفهای مامان تنهات با تو بوده آرزوهایم و روزگارم را برایت درج کردم خواستم برایت دوستانی  پیدا کنم که زمانی چون مامان تنها نباشی دوستانی که ار تولد با تو باشن و ایشاله روزگار خوش وسالیان سال ختی اکه مامان نبود کنارشون شاد باشی

قلبقلبقلب

و 3 دوست خوبم را که دعوت می کنم

1-آوینا جون 2-سوشیانت جون 3-آریامهرجون



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سمی
19 بهمن 91 20:47
خواهش می کنم عزیزم
شقایق جون در انتها باید 3تا از دوستان وبلاگی آرشا رو دعوت به این مسابقه کنی مثل من تو پستت نام ببری و بهشون خبر بدی


حتما.مرسی
FARIBA
20 بهمن 91 2:00
_______¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون هميشگي ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذري ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نيم نگاهي ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظري ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
faribi
23 بهمن 91 23:42
عزیزم کجایی؟خبری ازت نیس.پسری چطوره؟


مرسی عزیزم خوبیم یه کم در گیر کارم