آرشا مامانیآرشا مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

آرشا مامانی

مهد

1391/11/30 8:30
407 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی با پسملی می ریم مهد که به دوستان سر بزنیم آرشا جون یه ذره هم مامانو اذیت نمی کنه تاره احساسا می کنم اونجارو خیلی دوس داره چون همیشه اونجا خواب میره و با سر و صدای بچه ها بیدار نمیشه در کل مامانی احساس می کنم اونجا آرامش داره بالاخره 9 ماه تو شکم مامان هر روز می رفتیم مهد .

یه جند وقت دیگه که یه ذره قویتر شدی می ریم مهد.

 

ببین جه راحت خوابیدی تو بغلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

هیراد و عمه لیلاش
28 بهمن 91 20:29
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدآرزومند ارزوهای شما
FARIBA
29 بهمن 91 1:23
چقدر عکسش قشنگه.خوردنی افتاده تو عکسش


مرسی خاله
مامان سمی
29 بهمن 91 6:57
ای جانم عزیزم چه خواب راحت و عمیقی
چقدر شما کوچولوها ناز و معصومین.من گاهی وقتی آرتینم خوابه بصورتش نگاه می کنم گریه می کنم و خداروشکر می کنم همچین فرشته ای بهم داده.
شقایق جون مهد کار می کنی؟


پس این حس گریه مشترک سمی جان...
بله مربی مهد بودم 4 سال
مامان سمی
29 بهمن 91 9:19
پس خوش بحال ارشان جونی که مامانش مربی مهده و حسابی از حال و هوای بچه ها آگاهه
موفق باشی شقایق جون


مرسی عزیزم.شما به ما لطف داری
لاله مامان آوینا
29 بهمن 91 10:21
چه آروم خوابیده...آدم خوابش میگیره
عزیزم...
مرسی که به وبلاگ آوینا سر میزنید دوست خوبم


خواهش
سمیرا،مامان آریامهر
29 بهمن 91 10:35
سلام عزیزم آریامهر توی مسابقه ی زیبایی شرکت کرده و برای برنده شدن به رای همه نیاز داره . اینم آدرس وبلاگ http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php لطفا بهش رای بدین
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
30 بهمن 91 3:04
سلام عزیز دلم ممنون از کامنتت ...
گلم ی سوال دارم چجوری باید فایل های خصوصی مو پیوست کنم ؟؟؟
اصلا کجا باید بزارمشون ؟؟؟
ممنون میشم اگه راهنماییم کنی ...
بازم ممنون ....


منظورت را متوجه نشدم عزیزم مخوای دیگه خصوصی نباشه وپیوست مطالبت باشه؟

مامان روژینا
2 اسفند 91 1:20
ای جونم چه ناز خوابیده
وای چه خوب تو مهد کار می کنی خوش به حالت یعنی خوش به حال ارشا جون بوووووووووووووووس


مرسی
مامان حمید کوچولو
2 اسفند 91 6:26
سلام شقایق جون باکمال میل.لینکتون کردم


مرسی