آرشا مامانیآرشا مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

آرشا مامانی

حمام

1391/11/30 8:31
406 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسملی.

امروز مامانیییی یک کار هیجان انگیز انجام دادیم.پسملی امروز می خواستم تعویض کنم مای بیبی تو دیدم  که حوس کردم تنهایی ببرمت حمام.

رفتم حمام را گرم  کردم و وسایل و لباساتو آماده کردم و زنگ زدم به بابایت بگم که داریم می ریم حمام اما جواب نداد.تورا با خودم بردم حمام و خیلی آقا بودی با اونکه اولین بار بود بدون بابا می بردمت حمام ولی کار سختی نبود خیلی آب بازی تو هم ظاهرا خوشحال بودی.

وفتی اومدیم بیرون دیدم تلفن داره زنگ می خوره بللللللله بابای نگران پشت خط بود که کجا بودین ؟چی شده تلفن چرا جواب نمیدین؟ وقتی گفتم رفتیم حموم کلی شاکی شد و گفت دیگه این کارو نکنناراحت ولی آخه کار سختی نبود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان سمی
11 بهمن 91 11:12
منم یکبار اینکارو کردم عزیزم همسر منم شاکی شد قربون اون تن بلوریت آرشا جونم
FARIBA
14 بهمن 91 2:09
عافیت باشه خوشمل من.


مرسی
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
14 بهمن 91 12:19
وااااااااااااااااااااااای سلام کوچولوی 3 ماهه ... شقایق جان باعث افتخاره دوستی با شما ... لینکت کردم ...
مامان کیانا
14 بهمن 91 12:40
سلام شقایق جون ، عزیزم لینک شدید پس لطفا شما هم ما رو لینک کنید .


مرسی
ليلا مامان آريا و ـآريسا
14 بهمن 91 13:53
ممنونم عزيزم من شما رو لينك كردم


مرسی
مامان بنیتا
14 بهمن 91 14:16
سلام عزیزم..ماشالا پسر نازی دارین خدا حفظش کنه..منم اتفاقا دخترمو تقریبا همین سنی که بود برای اولین بار تنها بردم حموم و خیلی استرس داشتم که نکنه از پسش برنیام!!ولی خدارو شکر همه چیز به خوبی گذشت و دیگه از هولش دراومدم
ممنون که به وبلاگ ما اومدی ماهم شما رو با افتخار لینک کردیم


مرسی
روزهای شیرین
14 بهمن 91 14:42
سلام مامان آرشا خان خوش تیپ
خوشحال میشیم با هم دوست باشیم...


مرسی
سارا مامان امیرکیان
14 بهمن 91 18:07
سلام. از اینکه به وبلاگ پسرم سر زدی ممنونم. لینکت کردم. شماهم مارم لینک کنید. چه پسر نازی داری. خدا برات نگهش داره
فلوریا مامان دیانا
14 بهمن 91 19:54
سلام قند عسل خاله. هزار ماشاله به این گل پسر ناز و ملوس و خوشگل. مامانی اسپند براش دودو کن با کمال افتخار لینکتون کردم. ایشاله دوستای خوبی برا هم بشیم.


مرسی
سمر(مامان پارسا)
14 بهمن 91 20:12
وااااااااااااای چه اسم خوشگلی داره آرشا جون
مثل خودش خوشگله
ماشالا...بوس بوس......


مرسی لطف دارید
مامان کوروش (زهره)
14 بهمن 91 20:52
ماشالا پسر پهلوون که با مامان تنها رفتی حموم! نه کارِ سختی نیست عزیزم در ضمن با پیشنهادت موافقم


مرسی عزیزم
متین من
14 بهمن 91 21:31
عافیت باشه گل پسرچه خوب کردی خودت بردیش حمام اخه هرکاری دفعه اول سخت به نظرمیرسه منم دقیقا مثل شمابودم


مرسی
مامان آنی
14 بهمن 91 23:03
عافیت باشه عزیز دلم ممنون که به ما سر زدین با افتخار لینک شدین
سمیرا،مامان آریامهر
14 بهمن 91 23:57
سلام عزیزم
لینکت کردم.
منم اولین بار آریامهرو تو دو ماهگی بردم حموم و کلی با هم کیف کردیم ولی باباییش شاکی شد از دستمون


مرسی عزیزم
مریم (مامان آندیا)
15 بهمن 91 14:01
سلام.....من لینکت کردم....منم خوشحال میشم باهات آشنا شم.....جوجو تو ببوس


مرسی از لطفت عزیزم
مامان بهار
15 بهمن 91 23:39
سلام عزیزم!
با افتخار شما رو لینک کردم!!
حکایت حموم رفتن تنهایی چه جالب بود!
انگار همه باباها رو جوجو هاشون حساسن!
آحه بابای دخمل ما هم همین رفتار رو داشت
به افتخار همه باباهای گل


مرسییییییییییی
مریم
16 بهمن 91 9:39
سلام گلم
چه جالب لنگه این بلوز وشلوارسفیدوآبی که تو آخرین عکس آرشام جون تنش کرده امیرعلی هم داشت که تو 2 تا 3 ماهگیش استفاده می کرد .قربونش برم که الان براش کوچیک شده چون دیروز تولد یک سالگی امیرعلی من بود.
شما روبا افتخارلینک کردم گلم میتونی با اسم امیرعلی دونه برفی منولینک کنی.
بازهم به ما سربزن

مرسی