آرشا مامانیآرشا مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آرشا مامانی

رمضان

1392/4/23 0:41
450 بازدید
اشتراک گذاری

پروردگارا برا همه داشته ها و نداشته ها ام سپاس

امسالم ماه رمضان اومد

اما امسال ما سه نفریم

سال پیش ماه رمضون تو رو باردار بودم

دوسال که مامان برا داشتن شما روزه نمی گیره

دلم می خواست قشنگ ترین خاطره ماه رمضونم را برات بگم

سال گذشته که من باردار بودم سریال ماه رمضون مربوط به زن وشوهری بود که

بچه دار نمی شدن تیتراژ آغازی سریال پسرای رنگا رنگی بودن

که دل منو غش می آوردن که پسر من شبیه کدومشون

و امسال آرشای عزیزم در آغوشمه

دوست دارم یکی یه دونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
21 تیر 92 11:30
شاید باورت نشه ولی ب خدا منم همین تور بودم یعنی فکر میکنم همه مامانایی ک پارسال باردار بودن با دیدن اون فیلم ب خودشون فکر میکردن
سارا مامانی شیدا
21 تیر 92 18:33
رها مامان راستین
22 تیر 92 19:07
عزیزم امید وارم در کنار هم تا ابد شاد باشید
مرمر
22 تیر 92 22:48
وای شقایق منم خیلی خاطرههههه دارم یادش بخیر
ht
26 تیر 92 19:10
سلام

خسته نباشی

خداروشکر که تو هم به آرزوت رسیدی

و حالا یه پسر قشنگ مثله خودت داری هر چند به پایه مامانی نمی رسه


چوب کاری نکن