آرشا مامانیآرشا مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

آرشا مامانی

کلمات تازه

1392/4/5 18:16
527 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینی زندگیم

نمیدونی چه قدر دوست دارم

نمی دونی چه جوری دلم برات ضعف میره وقتی یه کار جدید انجام میدی

الانم که خدا را شکر داری برا حرف زدن تلاش می کنی.

دیروز نشسته بودی تو آشپزخانه و من داشتم به کارام می رسیدم

شروع کردی به گفتن  به به

یکم تمرکز کردم دیدم باز می گی .

من تکرار کردم با کلی ذوق باز گفتی.

گفتم یه کلمه دیگه بگم شاید تکرار کنی.گفتم آب دیدم خیلی محکم میگی

آب

اینقدر فشارت دادم بوسیدمت.تو هم خودتو لوس می کردی

و ذوق می کردی بالا و پایین می انداختی خودت رو

امروزم رفتم برات یه بن بن بن خریدم

گنجینه کلماتت : مامان - آب - به به

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

zohre,mamane kiyan
5 تیر 92 18:58
کیان در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به پسرم رای بدین. فقط کافیه کد 165 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) مرسی از همراهی شما. _______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
مامان آرتین (الهه)
5 تیر 92 23:38
الهی من قربونت برم خاله جون. چقدر تو نازی


خدا نکنه
مامان نرگس جون
6 تیر 92 12:39
سلام دوست عزیز ممنون که به وبلاگم سر زدی .....
راستی بن بن بن ها مال چه سنی هست؟؟


بن بن بن مقدماتی برای گروه سنی الف هست عزیزم
مهسا مامان نورا
6 تیر 92 14:54
سلام دوست خوبم نورا در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده است لطفا کد 190رو به شماره 20008080200پیامک بزنید سپاسگذارم .منتظر رأیتونم خاله جونی


حتما
فرناز خاله آرسن جون
6 تیر 92 20:36
سلام ما هم بد مدتها اپ شدیم ،خوشحالم که ارشا جون خوب شده بهتونم تبریک میگم بابت حرفیدنش مامان گفتنش سر پا ایستادنش کلی هم شیطون شده گل پسر ببوسینش از طرف من
الی مامی آراد
7 تیر 92 1:33
آفرین عزیزم
مامان سمی
7 تیر 92 12:11
واقعا ذوق داره وقتی کلمه جدید میگن منم با هر کار جدید آرتین از لذت میرم به اوج
قربون تو گل پسر شیرین زبون
یدونه ای خاله جون همانند داری نداری آرشا جونی
مامانتم خیلی خانم و مهربونه
عاشق سادگی وبلاگ آرشا هستم.ساده و بی آلایش اما شیوا و تاثیرگذار
نوع وبلاگ نویسی هرکس نشون دهنده شخصیت واقعی اون فرده
آرشا جونم قدر مامان مهربونتو بدون که توی دنیای هزاررنگ یکرنگ و بی ریاست


سلام سمی جون دل تنگتونیم .شما همیشه به ما لطف داری دوست خوبم.
مامان محمدرضا
7 تیر 92 14:35
سلام دوست خوبم محمدرضا جون تو جشواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده ،خوشحال میشم بهش رای بدین فقط کافیه کد231 روبه شماره 20008080200 پیامک کنید مرسی از همراهیتون.
زهره مامانی مرسانا
7 تیر 92 18:56
افرین عزیزم چه زود به حرف افتادی مبارکه شقایق جون پیشرفتهای گل پسرتون.هزار تا بوس واسه نازگلک
مریم مامان سلما
8 تیر 92 13:32
آفرین پسر شیرین زبون شروع به حرف زدن کرده
مامان بهار
10 تیر 92 12:00
حالا که حال پسرمون خوب شده با همین چند تا کلمه حسابی قندتو دل مامانش آب میکنه و سختی ها فراموشش میشه همیشه همینطوریه خدای مهربون در پس هر سختی یه شیرینی می ذاره ببوسش از طرف من
ht
26 تیر 92 19:17
سلام

مبارکش باشه دستت درد نکنه
ایشاا... بیشتر و بیشتر برات شروع کنه به صحبت کردن و خوشحالت کنه



مرسی عزیزم