آرشا مامانیآرشا مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

آرشا مامانی

اگر فرصت داشتم

1392/2/27 9:54
477 بازدید
اشتراک گذاری

اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم

با او در مزارع می دویدم و به ستارگان خیره می شدیم.

اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم

بیشتر از آنکه ساعتم را نگاه کنم به او نگاه می کردم.

اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم

به جای آن که انگشت اشاره را به سوی او بگیرم در کنارش می نشستم

انگشتهایم را در رنگ فرو می بردم و با او نقاشی می کردم.

اگر فر صت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم

از جدی بودن دست بر می داشتم و با او بازی می کردم.

اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم

بیشتر از آن که عشق به قدرت را یادش دهم قدرت عشق را یادش می دهم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان عبدالرحمن واویس
27 اردیبهشت 92 15:59
عزیزم همیشه موفق باشی
مامان ایمان
27 اردیبهشت 92 17:59
عزیزمممم خاله فدای اون دست وپای کوچکت بشه
مهسا مامان نورا
28 اردیبهشت 92 1:46
امیدوارم بهترین لحظه ها رو در کنار هم داشته باشید.
نسیم-مامان آرتین
28 اردیبهشت 92 9:14
ای جونم دست وپای نازتو قربون
مامان زهره
28 اردیبهشت 92 15:54
مامان حسنا
28 اردیبهشت 92 16:06
مامانی چرا فرصت نداری عزیزم هنوز باید یه جین دیگه بیاری وای موش بخوره تو رو با اون دست و پای کوچولوت
فرناز خاله آرسن جون
28 اردیبهشت 92 23:07
اون دستا و پاها یه روزی بزرگ میشن و دستای یه کوچولو مثل خودشون رو میگیرن به امید دیدن اون روزا مامان آرشا جون
نسیم-مامان آرتین
29 اردیبهشت 92 8:49
گلم نظر خصوصی داری
رها مامان راستین
29 اردیبهشت 92 9:53
جالب بود ممنون از شما
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
29 اردیبهشت 92 10:50
متن قشنگی بود شقایق جان ولی حالا حالاها فرصت داریهاااااااااااااااا


بله فرصت هست فقط یه گوشزد بود
مرجان مامان آران
29 اردیبهشت 92 14:22
اي عزيزممممممم چه بامزهههههههههههه
ht
29 اردیبهشت 92 19:30
سلام خسته نباشی خیلی با ذوق و خوش فکری خیلی جالبه که از این شیوه استفاده کردی و به فکرت رسید جایه پا و دستشو ثبت کنی و نشون بدی
الی مامی آراد
30 اردیبهشت 92 15:16
قربون اون دست و پاهای کوچولوت بشم
نسیم-مامان آرتین
1 خرداد 92 9:54
بزرگ مردان، کوچولوی خونه ما پیشاپیش روزتون مبارک
مهسا مامان نورا
2 خرداد 92 2:46
ما اپیم مامانی
الهه(مامان یاسان)
2 خرداد 92 16:31
.........@@ ............@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@
مامان سوشیانت
2 خرداد 92 20:19
وای خدا قربون اون دست و پای کوچولوت
نسیم
2 خرداد 92 21:23
خیلی تاثیر گذار بود مامانی واقعا ..ایکاش بتونیم از تک تک این لحظه ها لذت ببریم که بعدا حسرت نخوریم
مامان ایمان
2 خرداد 92 22:42
اگر بدانی چه کسی،کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؟ “پدرت” را می پرستی روز پدر مبارک
مرمر
3 خرداد 92 2:58
دلم گرفت یهویی حس کردم آرتین بزرگ شده
مامان کیان کوچولو
5 خرداد 92 1:36
خیلی زیبا بووود
سارا مامانی شیدا
7 خرداد 92 21:24
مامان آريسا و آريا
8 خرداد 92 14:37