آرشا مامانیآرشا مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آرشا مامانی

سفره هفت سین

1391/12/15 17:08
515 بازدید
اشتراک گذاری

سلانننننن

من آرشا جونی پسمل یکی یه دونه مامان شقایقم هستم.والا این لوزا مامانیم خلی سلش  شلوغه وقت نمی کنه بهتون سر بزنه ببخشید والا مبینید که پستم بلا وبلاگ منم نی زاله.

اخه این مادر خانومی ما معلوم نیست چه کالست.؟تکلیف ما لم روشن نکرد که 6 ماه مگه نباید سر کار نره؟ اما باز امروز 7/5 صبح منو برد مهد آخه املوز میگفت عسک سفره هفت سینی که خودش با آنا جون دولست کرد بود از ملم عسک گرفتن.کلی ما لو خسته کرد بعد تحویل بابام داد خودش رفت کلاس نقاشیگریهآخه انصافه؟؟؟ ولی بازلم می یاد خیلی با من بازی می کنه تا من به دل نگیلم.اما یه کم خسته میشم دیگهههه. اما بهش گفتم عسکم اماده شد بلاتون بزاله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

FARIBA
15 اسفند 91 1:51
khososi dari....
مامان بردیا قلقلی فلفلی
15 اسفند 91 9:06
سلام آرشا جونی خوبی .
تو چقد نازی خاله..
ما هم موافق تبادل لینک هستیم.


مرسی
الهه(مامان یاسان)
15 اسفند 91 17:26


°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/____________________~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
منتظر حضور گرمتان هستم




مامان درسا
16 اسفند 91 0:49



سارا مامانی شیدا
16 اسفند 91 8:46
وااااااااای چقدر شیرین زبونی من که کیف کردم شقایق جون با اجازه لینکتون میکنم اگه دوست داشتید به وب شیدا کوچولو هم سر بزنید و بازم اگه دوست داشتید لینکمون کنید به امید دوستی و مهربانی


با کمال میل .خوشحال میشم
FARIBA
16 اسفند 91 15:15
کی میشه این پسر حرف بزنه؟


وای اون موقع خودم ریس وبلاگ میشم
مامان امیررضا
18 اسفند 91 9:39
خاله فدات بشه که تنها میمونی عزیزدلم.مامانی نمیشه نری سر کار؟گل پسری تنها میمونه عزیزم.موفق باشی خانومی


خاله مامانم مهد میره با هم می ریم منم اونجارو خیلی دوس دارم
مامان سمی
19 اسفند 91 8:45
دوباره اجسن به مامان هنرمندت آرشا جونم
مامان محمدرضا
19 اسفند 91 11:57
با کمال میل خوشحال میشیم ارشا جونم


مرس