آرشا مامانیآرشا مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

آرشا مامانی

روزهای سخت

1391/7/8 17:26
347 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

اینقد این روزا حالم بد که دلم نمی خواست یادداشت بذارم برات که مبادا پسملی هم یه روزی ار خوندن اینا ناراحت بشه اما گفتم بذار بدونی که چقد دوست دارم وچه قد تحمل این روزا برا یه لحظه لمس کردنت شیرین میشه.قلبماچ

یکی یک دونه من خیلی دوست دارم خیلی

چند وقتیه که دکتر گفته باید آمادگی زایمان رو داشته باشی گفت سعی کن 2 هفته نگهش داری تا کامل بشه .وقتی اومدم بیرون تا سر میدون که با بابات قرار داشتم گریه کردم از دور بابات فهمید دستپاچه فقط حال تو رو می پرسید. منم که اشکام کنترل نداشت.بعد قضیه رو گفتم  اونم ناراحت شد اما باز به خدا توکل کردیم با همه سختی هاش به خیر گذشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان گی
8 مهر 91 17:33
سلااام...خوبید؟ میدونم چه حالی داری...ولی نگران نباش و استراحت کن...دختر کوچولوی منم عجله داشت و 34 هفته دنیا اومد...روزای اول سخت بود ولی خدا رو شکر الان هفت ماهشه و هیچ مشکلی هم نداره حتی خیلی کارا رو از هم سنهاش که ترم (9 ماه کامل ) دنیا اومدن زودتر انجام میده...خووووب استراحت کن و استرس نداشته باش


خدا کنه اما اوضاع خراب شد
مامان سمی
9 مهر 91 16:57
ناراحت نباش مامانی توکلت به خدا باشه منم 3هفته پیش این مشکل رو پیدا کردم یعنی احتمال زایمان زودرس بهم میدادن اما فقط از خدا خواستم تا آخرش بچمو نگه داره و نارس نشه و فقط استراحت کردم الان خداروشکر خیلی خوبم،تو هم نگران نباش فقط استراحت کن و استرس نداشته باش


خدا کنه اما بازم اوضاع خراب شد.