آرشا مامانیآرشا مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

آرشا مامانی

یلدا 94

1394/10/1 17:22
1,079 بازدید
اشتراک گذاری

شب یلدا مو کل آرزو هامو

زیبایی دنیامو تقسیم میکنم با تو

آرامش این سال دلچسبی این حالو

نیتم تو هر فالو تقسیم میکنم با تو

 

سلام عشقول مامان

امروز پست چهارمین یلدایت را برایت به یادگار میذارم.

مثل هر سال یه یلدا تو مهد داشتیم و یه یلدا خونه .

امسال تم یلدا خونه رو با مهد شریک شدیم .

شیطنتهای تو با وسایل همچنان ادامه داره.تازه اینبار شریک جرم هم داشتی.

باهمکاری اریانا کلی شیطونی کردی.

در حین حال که شیطونی اما خوب با مامان تو عکس گرفتن همکاری میکنی.

عاشق عکس سلفی هستی.خندونک

اینم عکسامون با یلدا جون

حالا میریم یلدای خونه که سه نفری بودیم

قند عسلم که ننه سرما شده بود البته با ترفند اول مامان ننه سرما شد بعد شما هم خواستی بشی
خندونک

اینم سفره یلدا آرشا جون

 

هدیه ما به آرشا جون ابزار مکانیکی که خیلی دوس داشت.

الهی صدیلدا کنار هم باشیم.

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

نويسنده : مامان كژال
13 دی 94 10:46
سلام آرشا جون ، دوست خوب هم وبلاگیم من ژینو هستم من تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم ممنون می شم که با یک اس ام اس یک رای به من بدی فقط کافیه کد 10 را به شماره 1000891010 اس ام اس کنید .