آرشا مامانیآرشا مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

آرشا مامانی

چرا تمام نمی شه؟

1392/3/17 11:39
536 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمر مامان

دلم نمی خواست این روزها رو برات بنویسم اما ناچارم چون این ناخوشیهاست که باعث شده آرشا بشه عمر مامان  .این روزاست که دلم می خواد باز آرشا بره این ور  بره اون ور من دنبالش بدوم .

این روزاست که دلم می خواد تو سالم باشی اما مامان به کاراش نرسه دلم می خواد آرشا سر حال باشه  از سر بازیگوشی دیگه نخوابه.

می دونی امروز از خوردن این دارو ها وقتی سرت را گذاشتی رو بالش بخوابی دلم آتیش گرفت الهی مامان بمیرم دیگه تو از این روزا نداشته باشی هیچ موقعی نشده بود خود به خود بخوابی.

خیلی دلم گرفت کلی گریه کردم حسابی با اون که دکتر گفت کم کاری نبود چون از 100 بچه 2 تا از اونها این التهاب ترشح را می گیرن که با سرفه بالا بیارن چه کنیم که از 100 تا یکی تو شدی.

اما باز شکر ایشالا زود خوب بشی.اینم عکسم بعد از دکتر و بعد از 15 ساعت تهوع داشتن و 650 گرم وزن کم کردن.

 

 

منو ببخش که نتونستم برایت تنها روز های خوش بسازم.

به امید روزی که تو نی نی وبلاگ فقط جشن شادی تو ودوستات را بنویسم و بخونم.

و در آخر:

زندگی همینه کوچولوی من

رسم یادگاری شدن...

موندگار شدن یادت و لحظه هات...

بخند!!

به اختیار هم نشد به اجبار...

حالا اشکاتو پاک کن گلم...

زل بزن تو چشمای زندگی و بگو :

سیب 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

ht
17 خرداد 92 11:57
بازم سلام بازم خسته نباشی از اون حرفایه عاشقانه و مادرانه اون که خوب می شه اما ایشاا... تو هم همیشه زنده باشی و سلامت اگر تو نباشی آرشا هم نیست
مامان زهره
17 خرداد 92 14:53
قربونش برم چه روزهای سختی رو گذرونده . خدا رو شکر که بهتر و انشالله دیگه هم چین روزی نداشته باشید.
فرناز خاله آرسن جون
17 خرداد 92 16:43
وای خاله اشکهامو در آوردی ایشااله زوده زود خوب بشی مرد قهرمان دوباره مامانی از شیطنتهات بنویسه و مامان مهربون اینجوری ناراحت نشه دعا میکنم زود زود خوب بشی فـــــــــــدات این بوسهارو بگیر تا زود خوب بشی مامان مهربون هم خوشحال بشه با عکسهای خوشگل ازت بیاد
نسیم-مامان آرتین
18 خرداد 92 9:16
ای جونم، عزیزم ایشالا زود زودحالت خوببشه نبینم بی حالی گلم
لاله
18 خرداد 92 10:47
الهی فداش بشم که مریض شده و وزن کم کرده شقایق جون نگران نباش ایشالا هرچه زودتر خوب بشه
مامان کیان کوچولو
18 خرداد 92 15:17
عزیزم ایشالله که زود تر خووب ِ خوووب میشه
پگاه مامان آرتین
19 خرداد 92 11:38
عزیزم ایشالا زودخوب بشه.شقایق جون خسته نباشی عزیزم. اگه کمکی ازمابرمیاد من خالصانه درخدمتم دوست مهربون
مامان شیوا
19 خرداد 92 11:48
قربون لپهای خوشگلت بشک خاله.انشالله درد و بلا همیشه ازت دور باشه عزیزم
سارا مامانی شیدا
19 خرداد 92 14:08
الهی دورش بگردم ایشااله زود زود خوب شی خاله جون خیلی دلم گرفت شقایق جونم ناراحت نباش پسرت تکه تو 100 تا یدونست حالا از بد شانسی این مریضی هم ماله اون یه دونست خوب میشه و بازم شیطونی میکنه و این روزای سخت فراموش میشه
سارا مامانی شیدا
19 خرداد 92 14:10
در بدترین روزها امیدوار باش زیرا که زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرهامیبارند
الهه(مامان یاسان)
19 خرداد 92 14:15
آخه الهی بمیرم خاله جون چرا مریض شدی؟؟؟؟ /ارشا خاله جون زودی خوب شو تا مامانی هم حالش بهتر بشه... شقایق جون عزیزم خودت رو ناراحت نکن مریضی مال بچه هاست انشاالله به زودی زود بهتر میشه کلی بوس برا خودتو آرشا گلی
مامان بهار
19 خرداد 92 16:22
آخی عزیزم کلی ناراحت شدم از بابت مریضی اما خوب امیدوارم بزودی خوب بشه و دوباره شادی رو به زندگیتون و به وبلاگتون برگردونه درود بر مرد کوچک ما که در برابر مشکلات بزرگ می جنگه
مامان سمی
19 خرداد 92 17:15
انشاالله زود زود خوب بشی آرشا جونم و مامانی یه پست از شیطنتت بذاره.دوستت دار خاله جون
مریم (مامان آندیا)
19 خرداد 92 21:12
ای جوووونم عزیززززززم....الهی زودی خوب بشی.....کاش شما نی نی های گل هیچوفت مریض نشین
مامان درسا
20 خرداد 92 0:54
الهی خاله فداش شه.خدا کنه زودتر خوب شی خاله.
مامان عبدالرحمن واویس
20 خرداد 92 13:16
ارشاجونم انشاالله هرچه زودترخوب بشی تامامانی هم از نگرانی دربیاد
مامان محمد امين
20 خرداد 92 17:45
آخي عزيزم ايشالا كه زود خوب ميشي آرشا جوون...ماماني شما هم صبور باش تا بهتر بتوني ازش مراقبت كنيو زودتر سلامتيشو بدست بياره...از طرف ما هم ببوسش
مامان هدیه
21 خرداد 92 12:51
ای جوووووووونم فداش بشم من ایشالا که زود زود خوب بشی پسمل خوشگل خاله
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
22 خرداد 92 13:19
الهی دورت بگردم خاله جونم ایشالا خیلی زود خوب بشی داداشی مامان شقایق انقدر غصه نخور میدونم برات سخته اما نینی هایی ک 1 کوچولو مریض میشن روحیه مامانشونو لازم دارن نینی قویه مامانی زودی خوب میشه ایشالا و ب زودی شیطونیهاش دوباره شروع میشه
مهسا(مامان هستی)
22 خرداد 92 16:17
عزییییییییییییییزم الهی قربونِ اون قیافه مظلومت بشم دوست عزیزم خسته نباشی و امیدوارم از همیشه قوی تر باشی
مامان عاطفه(مهدی و هانا)
24 خرداد 92 13:18
سلام خیلی ناراحت شدم الهی که آرشا جون هر چه زودتر خوب و سلامت بشه
شهرزاد
24 خرداد 92 15:30
ایشالا زودی خوب بشه درکت می کنم و فقط آرزوی سلامت برای آرشا ی عزیز دارم
مهسا مامان نورا
25 خرداد 92 20:16
الهی فدات شم خاله امیدوارم زودتر هرچه زودتر خوب بشی امینیه دنیا بووووووووووووس
سحر
26 خرداد 92 15:55
از ته دلم واسه سلامتیت دعا میکنم ارشای عزیز و خوشگلم
نسیم
27 خرداد 92 18:42
آخی عزیزدلم من تازه فهمیدم بخدا خیلی ناراحت شدم الهی هیچ مادری مریضی بچشو نبینه...آرشا جونی زود خوب میشی و باز عکسای شیطونیاتو میبینیم عزیز خاله شقایق جون ما رو بی خبر نذار عزیزم
امیر حسین و مامانش
31 خرداد 92 0:36
وای خدای من جچرا اینا اینجووری میشن امیر منم همینجوری شده البته سه ماهه و فقط با غذا تونستم درستش کنم منم تو کار خدا موندم اخه چرا این طفل معصوما
FARIBA
1 تیر 92 0:09
الهی....خاله جون مریض شده بودی؟؟؟ ایشالا که همیشه شاد و سلامت باشی
خاله پارمیدا
2 تیر 92 19:00
مــــــــــــهـدیـــــــا کعبــــــــــــــه شـــد از تــــــــــابِ تــــو بـــــــی تــــــــــاب بــتــــــــــــــــــــــــــــاب ! عزيزم عيد نيمه شعبان مبارك