آرشا مامانیآرشا مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آرشا مامانی

نظرات (33)

مامان سوگند
7 اسفند 91 0:35
سلام ارشا جونی شما خیلی پسر نازی هستی شما هم مثل دخملی من موهات آروم قربونش بشم چه خوشگلم نگا میکنه.


مرسی خاله که سر زدی
سوده مامان مهیار
7 اسفند 91 1:51
خوشگلی ناز پسری
شقایق جون یه نظر خواهی تو وبم گذاشتم راجع به قیافه مهیار دوست دارم نظرتو بدونم


حتما عزیزم
لاله
7 اسفند 91 18:27
سلام شقایق جون ممنون که به ما سر زدی
ما با افتخار شما رو لینک کردیم .



مرسی عزیزم
متین من
7 اسفند 91 19:34
سلام دوسی ما دوباره اپ شدیم بهمون سربزن خوشحال میشم


حتما
مامانی محمد طاها
7 اسفند 91 19:53
سلام لینک شدین
لفا تو وبلاگ محمد طاها نظر یادتون نره


مرسی حتما
مامان سبحان جون
7 اسفند 91 20:33
ماشالا ب این نی نی ناناز خدا حفظش کنه لینک شدی عزیزم


مرسی عزیزم
مامان سمی
7 اسفند 91 20:39
عکسات خیلی خوشگلن آرشا جونی احسن به مامان خلاقت
البته خاله جون وجود تو این خلاقیت مامانو زیباتر کرده


عزیزم تو لطف داری.
یاسی خاله هیلدا
7 اسفند 91 21:46
سلام خاله جون مرسی اومدی وبلاگمون ماهم خوشحال میشیم با شما دوست شیم
فقط من یه خورده مشغوله درسو دانشگام دیر به دیر به دوستای وبلاگیمون سر میزنم
ببوسین گل پسرتونو


مرس عزیزم
مرجان مامان آران
7 اسفند 91 22:23
سلام عزیزمممم ممنون که پیش مااومدی
من لینکتون کردم عزیزم


مرسی عزیزم
مهسا مامان کیارش
7 اسفند 91 22:35
خدا واستون حفظش کنه عکساش هم خیلی خوشملن.
ممنون که بهمون سر زدین یا افتخار لینک شدین عزیزم.



مرسی عزیزم
مامان ایمان
7 اسفند 91 22:53
سلام شقایق جان
ماشالله چه گل پسری خدا براتون نگه داره.
یاشه موافقم لینک کنید.


لطفا آدرستون هم بذارید.بوس
مامان امیررضا
7 اسفند 91 23:07
شما به مسابقه دعوت شده اید گلم.به من سر بزنید


قبلا دعوت شده بودم عزیزم.بوس
مامان آناهیدمهربون
7 اسفند 91 23:33
سلام خاله جون..چه نی نی نازی داریممنون که به من ومامانیم سر زدین.. منم میخوام باشما دوست بشم !


مرسی عزیزم خوشجال شدم
مامان بهار
8 اسفند 91 0:16
سلام
راستش عکسا خیلی با حالن
آرشام تو هر کدوم یه جور ناز و با مزه افتاده
دارم به آرشام با این مامان هنرمندش غبطه میخورم


نه خاله این چه حرفیه شما خودت یه پا مامان خوب و مهربونی
مرمر
8 اسفند 91 0:48
دوست خوبم من لینکتون کردم


عزیزم مرسی لینک شدین


FARIBA
8 اسفند 91 1:15
الی مامی آراد
8 اسفند 91 1:53
قربونش برم شقایق جونم براش اسفند دود کن


مرسی عزیزم
مامان بنیتا
8 اسفند 91 2:59
ناززززی عزززززززیزم


مرسی
زهرا(✿◠‿◠)
8 اسفند 91 8:23
سلام...
ماشاللا به پسر نازتون!
لینک شدی عزیزم


مرسی عزیزم
نسیم-مامان آرتین
8 اسفند 91 8:33
ای جون دلم پسرتون چقدر نازه خدا براتون نگهش داره
یه چیزی میدونید یکی از معانی اسم آرتینم پاک و مقدسه
آره عزیزم منم دوست دارم باهم تبادل لینک داشته باشیم پس با اجازتون لینکتون کردم


مرسی عزیزم .پس فقریبا هم اسمن پسرامون
مامان آنی
8 اسفند 91 8:40
ای جانم بسملی همه عکسات و فیگورات مثل خودت خوشگله آرشام جونییییییی


مرسی خاله
مریم (مامان ثناجون)
8 اسفند 91 9:31
سلام قشنگ من شما را لینگ کردم.


عزیزم مرسی

مامان آرتین (الهه)
8 اسفند 91 10:16
سلام دوست گلم. ممنون از حضورتون. با کمال میل لینکتون کردم.


مرسی لینک شدین عزیزم


مامان شهراد
8 اسفند 91 10:25
چه همه عکسای خوشگل کیف کردم از دیدنت آرشای دوست داشتنی


شما لطف داری مامانی شهراد قشنگم
پگاه
8 اسفند 91 10:31
سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدین با افتخار لینکتون کردم پسر خوشگلتون رو میبوسم


مرسی
مامانیه آرتین
8 اسفند 91 11:38
عزیزم پسر خیلی نازی دارین خوشحال میشم با هم دوست باشیم.ممنونم که سر زدی به ما

گل پسرمونو از طرف من ببوس


آدرس وبلاگتون را بذارید
مامان حسنا
8 اسفند 91 11:48
عزیزم این عکسارو با چه نرم افزاری درست میکنی؟


فتوشاپ عزیزم
مامان آروین
8 اسفند 91 12:16
سلام دوست جونم . مرسی که به وب پسملی ما سر زدید و نظر قشنگتون و به یادگار برامون ثبت کردید . 100000000000000 ماشالله به آؤشام جون . خیلی خوشگل و نازنین و جذابه . خدا براتون حفظش کنه و زیر سایه پر مهر و محبت پدر ومادر مهربونش بزرگ شه . از طرفم گل پسری رو ببوسید


مرسی ما را لایق دوستی دونستید.
مامان آروین
8 اسفند 91 12:17
با اجازه لینکتون هم می کنم


مرسی
سمیرا مامی سایان
8 اسفند 91 18:59
به به چه عکسای خوشگلی په پسر نانازی میبوسمت هزااااارتا


خاله مرسی که بهمون سر زدی
مهسا(مامان هستی)
8 اسفند 91 20:15
الهیییییییی قربونش برم شما چقد ناااازییی
عزیزم لینکت کردم


مرسی
رها
9 اسفند 91 1:08
دوست دارم بگیرم بین دوتا چشماشو

بوسسسسسسسسسس

مامان درسا
9 اسفند 91 1:35
عکساش خیلی قشنگ بود.مامان شقایق ممنون.


مرسی عزیزم