آرشا مامانیآرشا مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

آرشا مامانی

پست اخر سال 93

1393/12/19 11:01
968 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزتر از جانم

بودنت را دوست دارم

وادارم میکنی که....

به هیچ کس فکر نکنم جز تو.....

یه سال دیگه به سرعت گذشت سه زمستان را با وچود تو گذراندیم

با اوای تو رهسپار بهار میشویم.

امسال زمستون خدا را شکر کمتر از سالهای قبل مریض شدی اما یه تب شدید داشتی که چند ساعتی تو بیمارستان بستری شدی و سرم تزریقت کردند.

از شیرین زبونیهات که هر چی بگم باز کمه.کلا اهنگین حرف میزنی

کلماتت مختص خودته مثل اسم من میگی:مامان شبا جون

من اگه بابا رو صدا کنم احمد میایی میگه احمد نه باباست.

کلا از این حرفا زیاد بلدی

کلمات انگلیسی رو خوب یاد میگیری و پیشرفت داشتی و علا قه مندی

کلاس موسیقی رو هم شروع کردیم ولی به اندازه زبان علاقه مند نیستی.

عینک جدید گرفتم تو هم شدی عشق عینک زدن.یه شب داشتیم میرفتیم شام مهمانی

گیر داده بودی که عینک افتابی بزنی.هههههه

بعدم در انتظار اومدن بابا نشستی قربون ادبت برم مننننن.

ساحل گردی همچنان ادامه دارد.

برا مامان هوس ظرف شستن میکنی

عاشق عمو فیتیله ها هستی.

اگر یاد کسی هستیم این هنر اوست نه هنر ما....

چقدر زیباست کسی را دوست بداریم

نه برای نیاز...نه از روی اجبار...نه از روی تنهایی...

فقط برای اینکه ارزشش را دارد.

نه بهار با هیچ اردیبهشتی

نه تابستان با هیچ شهریوری

و نه پاییز با هیچ مهری

به اندازه زمستان به مذاقمان خوش نمی اید!

چون زمستان اسفندی دارد که تمام بدی های یک سال را با خانه تکانی دوووود میکند..

آخرین ماه سال بر روزگارتان خوش

 

پسندها (3)

نظرات (7)

بابا و مامان آروین کوچولو
20 فروردین 94 22:51
از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد دعایتان می کنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم لحظه هایتان بهاری لباتون خندون دلتون شاد روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی سال نو مبارک
تاپ
28 فروردین 94 12:36
برایه خرید تاپ و كلاه و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
مامان آريسا و آريا
5 اردیبهشت 94 15:29
سلام گلم ماشالله به پسري چه بزرگ شده ببوس روي ماهشو
دوست قدیمی
8 خرداد 94 16:51
خوشحالم که داره مرد میشه
پ
7 مرداد 94 9:11
كجاييد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
darya
20 مرداد 94 13:34
وبت توپه .. به منم سر بزن ...
♥مامان مهشید♥
3 دی 94 14:03
آخخخخخ ظف شستنش ا ببین این آقای خوش تیپ را