آرشا مامانیآرشا مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

آرشا مامانی

دومین محرم

1392/8/27 16:52
470 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسملییییی

اومدم تا دومین سال که تو عزاداری امام حسین شرکت داشتی رو بذارم

امسالم تو مراسم شیر خوار حسینی بودیی

2 تایی رفتیم مصلی و برا تاسوعا و عاشورا کرج بودیم

آخه عزاداری اونجا رو خیلی دوست دارم سعی می کنم برم اونجا هر سال

اینم عکس پسملی تو سال مراسم عزاداری

عاشق اینم تمام سال این لباس تنت باشه خیلی بهت میاد

 بدونی چند بار تنت کردم

یه وقتایی از گیر بازی من کلافه میشدی

اما در کل پسر خوبی بودی چند روز خیلی همکاری کردی چه تو مراسم چه تو سفر مرسی پسملی برا همه چی

از شتر سواریت بگم که همه همسنات تا می رفتن گریه می کردن

اما تو ببین تو عکس معلومه زول زدی به چشم شتر سوار

اونم از تو خوشش اومد کلی سواریت داد ودر آخر نتونست خودشو کنترل کنه یه بوس آبدار کرد

 این عکس آخر هم ماله مراسم سفره نذری مهد کودکههه

که آقا بودییی

یا حسین جان

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

مهسا مامان نورا
27 آبان 92 17:43
جان خاله عزیزم واقعاً این لباس بهت میاد امیدوارم که سالیان سال زیر بیرق ابو الفضل العباس و امام حسین باشی و زیر سایه علی اصغر الهی فدات شم خدمتگزارشون باش خدا حفظت کنه ایشاله
مامان درسا
28 آبان 92 0:29
عزیزم عزاداریهات قبول.آفرین به این گل پسر خوش اخلاق.
سارا مامانی شیدا
28 آبان 92 9:22
ای جونم چه پسر نازی امام حسین نگه دارت باشه عزیزم
مامان ایمان
28 آبان 92 22:19
سلام عزیزم عزاداریت قبول باشه آرشا کوچولو لباساتم خیلی بهت میاد امام حسین پشت و پناهت باشه گلممممممم
مامان الیار
29 آبان 92 1:10
سلام خیلی وبلاگ خوشگلی دارید ما با اجازتون لینکتون کردیم اگر شما هم خواستید خوشحال میشیم نام ما تو لینک دوستان شما باشهمنتظریم
زهره مامانی مرسانا
29 آبان 92 18:16
عزاداریات قبول خوشکلم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
30 آبان 92 16:55
سلام دوست جونم چطوری؟ دردونه من چطوره؟ گلم ی کلوب تو نینی سایت داریم مخصوص مامانای نینی وبلاگی... خوشحال میشم بیای... اینم آدرسشه: http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=25719 تازه راه افتاده... اگر دوست داشتی اسمت رو تو نینی سایت بگو تا برات دعوتنامه بفرستم
شهرزاد
30 آبان 92 20:35
من عاشق پسرای خوبم آرشا کوچولوی من آفرین که تو بغل شتر سوار گریه نکردی
مامان صدرا
30 آبان 92 21:02
برای زیبا زندگی نکردن، کوتاهی عمر را بهانه نکنیم... عمر کوتاه نیست، ما کوتاهی می کنیم....
فرناز خاله آرسن جون
2 آذر 92 0:08
چه قدر لباسها بهت میان خاله خیلی ماه شدی تو این لباسها ایشالله همیشه زیر سایه بزرگها باشی آمیـــــــــــن و بزرگ مرد بشی
شیما مامان شاهین کوچولو
5 آذر 92 17:14
چه خوشگل شدی با این لباسها خاله جون ای ول شتر سواری هم کردی؟؟؟؟ آفرین پسر شجاع... ممامانی عزاداریهاتون قبول باشه
کبری مامان آنیتا ((آنیتا عسل مامان وبابا))
9 آذر 92 1:59
انشاالله امام سین یار و یاورت باشه عزیزم ((یا حسین))
مامان عبدالرحمن واویس
9 آذر 92 16:01
قبول باشه گلپسرم
متین من
9 آذر 92 20:29
شقایق جون گل پسرت ببوس ماشالا خیلی ناز و بزرگ شده من این چند وقت که نبودم خیلی تغییر کرده ببوسش
مامان الیار
10 آذر 92 15:48
قبول باشه
بابای داناک
12 آذر 92 20:03
خیلی ما شدی عمو جان همیشه سالم باشی و درپناه خدا
مامان کیان کوچولو
13 آذر 92 15:05
قبول باشه کوچولو خان
مرمر
13 آذر 92 17:42
عزیز دلم چقد ماه شده بودی تو اون لباسا واقعا که کوچولو ها فرشته ان
مرجان مامان آران و باران
14 آذر 92 1:55
اخی عزیزم چقدر بامزه شدییییییییییییییی
فرناز خاله آرسن جون
14 آذر 92 19:24
شقایق جون کجایی گلم ما دلمون برا آرشا جون تنگ شده آخه
مامان شهراد
17 آذر 92 12:27
چه خوشگل شدی گل پسر شهراد هم دقیقا عین ژاکت سبزت داره و تنها فرقش اینه که کلاهش به ژاکت وصله
یاشار
27 فروردین 93 18:28
با سلام اسم پسر من هم ارشا از دیدنش خوشحال شدم خدا نگهش داشته باشه