آرشا مامانیآرشا مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آرشا مامانی

اولین باری که نشستی

1392/2/5 23:25
508 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب برا اولین بار عزیزم  15 تا 20 دقیقه تنها و بی کمک نشستی وای که چه قد ذوق کردم اسباب بازیهات و آبکشی که دوسشون داشتی جلوت بود اسباب بازیها را در می آوردی می ریختی بیرون و قتی هیچی توش نبود اعتراض می کردی و تا من دوباره جمع می کردم می ریختم تو آبکش از نو شروع می کردی. الهی قربونت برم که داری آقا می شی اما دلم نمی خواد از این لحظه ها سر سری بگذرم و نمی خوام زود بزرگ شوی می خواهم از تمام لحظات با تو بودن لذت ببرم.ماچ


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

معصوم/مامان جان جان فاطمه
6 اردیبهشت 92 0:29
نازي،چه جالب جان جان من هم امروز 20 دقيقه به تنهايي نشست و با توپش بازي كرد فكر كنم به خاطر شرايط سني يكسان باشه پيش به سوي موفقيت
مامان سمی
6 اردیبهشت 92 11:29
ای جانم قربون تو پسردوست داشتنی.آرتین هم دیگه مدت طولانی می تونه بشینه اما یکدفعه ولو میشه.برای آرشا جونی و مامان شقایقش
راستی شقایق جون آهنگی که برای وبلاگ آرشا گذاشتی خیلی قشنگه من از وقتی شنیدم مدام برای آرتین می خونم


وای سمی جون نگو من که خسته شدم تا این آهنگو پیدا کردم دلم می خواست آهنگی باشه درباره حس خودم .احساس می کنم این مناسب بود
مامان زهره
6 اردیبهشت 92 22:03
مبارکه عزیزم


مرسی خاله
مامان درسا
7 اردیبهشت 92 1:54
فدای این پسر ناز.
نسیم-مامان آرتین
7 اردیبهشت 92 10:34
بابای داناک
7 اردیبهشت 92 12:54
تبریک میگم آفرین پسرگلی ماشالاه چه پسر زرنگی آرشا خان سعی کن تو زندگیت هم اینقدر زرنگ باشی
الی مامی آراد
7 اردیبهشت 92 13:31
آفرین پسرمون مرد شده
مامان آرشا
7 اردیبهشت 92 14:23
ماشالله گل پسر دیگه بزرگ شده انشالله همیشه موفق و سالم باشه ... آرشا جونه منم دیگه چیزی نمونده تا اومدنش دعا کنین سالم و صالح باشه
زهره ( مامان نازنین زهرا)
7 اردیبهشت 92 16:04
سلام. اولین باری هست که میام وبلاگ آرشا واقعا خیلی نازه. ماشالله بخصوص چشمهاش خیلی قشنگه. حالا هم که مرد شده و روی پاهاش می شینه. مبارک باشه ایشالله. خیلی دوست دارم آرشا هم جزو دوستای نازنین زهرا ی من بشه. اگه موافقید به وبلاگمون بیاید. شاد باشی و عاشق


مرسی خاله با کمال افتخار لینک شدین
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
7 اردیبهشت 92 17:14
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا آفرین خوشتل خاله
مامان عبدالرحمن واویس
8 اردیبهشت 92 7:09
موفق باشی پسرعزیزم.............مامانی به ماهم سربزنیدددددددددددد


حتما
مهسا مامان کیارش
8 اردیبهشت 92 9:48
مامان ستیانفس
8 اردیبهشت 92 17:57
مبارکههههههههههههه
مامان کوروش (زهره)
9 اردیبهشت 92 1:47

ای جون. چقدر زود میگذره این روزا


خیلیییییییییییییییی زمان را نگهدارید من این روزها را نمی خوام از دس بدم
FARIBA
9 اردیبهشت 92 3:52
افرین گلم.بووووووووووووووووووس.دلم تنگ شده بود حسابی


ما یکم به خاطر سر کار رفتن کم میام نت و ماهم دلتنگ همتونیم
مهشید مامان مهتا
9 اردیبهشت 92 15:00
سلام مامان شقایق و آرشا جون
ماشا ا... به آرشا جون میبینم که از مهتا جلو زده مهتا یه کم که نشست زودی ولو میشه چیکار کردید که آرشا میشینه خیلی دوست دارم که مهتا دیگه بدون کمک بشینه هر رستورانی میریم همیشه دردسر خوابیدن مهتا را داریم


مامانی نیشینه عجله نکن هر بچه ایی یه خصایصی داره که مهتا جون من تو خیلیهاش از آرشا جلوتر
خاله میترا
10 اردیبهشت 92 0:03
سلاااااااااااام عزیز دلم
آرشا جونم مرسی که امروز اومدی خونه ما
من و مهلا رو خیلی خوشحال کردی جیگملم
من و مهلا یه دنیا دوستت داریم


خواهش به ما هم خاله میترا خیلی خوش گذشت ما هم شما و مهلا را دوست داریم
سحر مامان یلدا
10 اردیبهشت 92 0:10
این پسری خوشگل این پسری مامانی خیلی خیلی دوست داشتنیه و خیلی هم تو دل برو انشالا همیشه شاد و سلامت و موفق باشه


سلام خاله سحر مرسی که به ما سر زدی یلدا جونم ببوس