آرشا مامانیآرشا مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

آرشا مامانی

شب زنده داری

1391/12/18 9:04
546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

مامان 2 بار تا الان داربی کاری انجام میدی که هیجان زده شدم .چند شب پیش حدود ساعت 2/5 بود تو خواب بودم یه لحظه خواستم چک کنم ببینم پتو روت هست یا نه تا اینکه چشم باز کردم دیدم غلطت زدی دمر شدی بالا سرم اومدی و منو نگاه می کنی.بعد یه بوس وشیر بعدم لالا

دیشب نزدیکای صبح دیدم باز دمر شدی تو تاریکی داری منو باباییی رو نگاه می کنی یه ربع چشم بسته نگات می کردم ما را نگاه می کردی ولی یه صدا کوچیک ازت در نمی یومد که ما بیدار نشیم بعد بابایی رو بیدار کردم دو تا یی چند دقیقه شما را نگاه می کردیم  زیر چشمی. قربونت برم که اینقد نازی و هر روز داری با کارات شادی به خونه ما میاریماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

نسیم
18 اسفند 91 10:47
آخی عزییییییییییزم گرسنه اش بوده
جیگرتو که از الان درک میکنی وقتی مامان بابا خوابن بیدارشون نکنی




وروجکم دیگه
مامان حمید کوچولو
18 اسفند 91 12:15
آخه نازی.حالا اولشه مامانی بعد میبینی که از روت رژه هم میره ...ههه
مرجان مامان آران
18 اسفند 91 13:52
وای خدا عزیزمممممممممممم اگه اران بود میزاشت رو سرش
مامان درسا
18 اسفند 91 22:06
ای جان عزیز دل خاله.
فرناز خاله آرسن جون
18 اسفند 91 23:03
آخی که اینقدر پسر ساکتی هستی فدات راستی خیلی جالبه آرشا اسمخاله اش شادی هستش اتفاقا خاله شادی آرسنم متولد 1 آبان هستش راجع به اون سوال آره دکتر گفت با شیر خود مادر باشه یه کم هم نبات بریزین به صورت میع باشه یه کم هم کره ،شاه اسپران هم اگه خواستین اضافه کنین اول حالت ایع باشه کم کم صفترش کنین
مامانی محمد طاها
19 اسفند 91 0:02
مامانی خیلی زود شب ها چهار دست و پا میره و شما اون موقست که حسابی ذوق میکنی
الی مامی آراد
19 اسفند 91 3:56
آخی فداش بشم اینم مثل آراده


مامان سبحان جون
19 اسفند 91 8:18
الهی خاله فداش بشه


خدا نکنه
مامان سمی
19 اسفند 91 8:44
قربون تو پسر مهربون
آرتین منکه شبها کل تخت رو تصاحب می کنه و برای شیر خوردن هم با ایجاد سروصدا اظهار فضل می کنه


بوس برا آرتین جون
نسیم-مامان آرتین
19 اسفند 91 9:24
ای جون دلم آفرین به این پسر باهوش ونازو ملوسک که اینهمه به فکر مامانشه


مرسی
مامان پارسا جیگر
19 اسفند 91 11:20
سلام چه پسر ناز و آقایی خدا حفظش کنه مامانی من هم با افتخار شما رو به لیست دوستان خوبم اضافه می کنم


مرسی خوشحالم از آشنایی با هاتون
رها مامان راستین
19 اسفند 91 11:32
نازی اینقدر فعالی شیطون


مهسا مامان نورا
19 اسفند 91 11:52
خدا حفظش کنه از اشناییتون خوشحالم


مرسی
سارا مامانی شیدا
19 اسفند 91 12:16
جانم مهربون نمیخواسته مامان و بابا را اذیت کنه از الان هواتونو داره افررررررررررررررین


بله تو شست بعدی هم یه کم نا مهربونم خاله
مامان آرتین (الهه)
19 اسفند 91 12:55
واااااااااای خاله جون واسه شب زنده داری هنوز زوده


بابابزرگ ارسطو
19 اسفند 91 19:15
ماشالا به آرشا جون که خیلی هوای مامان وبابا را داره


ثه وقتای دیگه جبران می کنم عمو
شقایق(مامان محمد ارشان)
20 اسفند 91 0:28
ای جانم
مامانی احتمالا نینی میخواد مواظبتون باشه
قربونت برم
بوس بوس


شاید
مرمر
20 اسفند 91 1:10
چه نی نی ماهی ماشالله هزار ماشالله از الان مراعات خواب مامان باباشو میکنه


آره خاله ولی پست بعدی را به خونی می فهمی یه وقتایی یه کار دیگه هم می کنم
مامان آناهیدمهربون
20 اسفند 91 1:20
چقدر شیرینه دیدن حرکات جدیدوبامزه بچه هامون..برا من که مثه رویا میمونه همه چیز


جالب اینجاست که من اینقدر ذوق می کنم که فکر می کنم بچه ام اولین کس که داره این کارو انجام می ده
مامان زهره
20 اسفند 91 1:24
وای چه کارای شیریی میکنه این شیطونکت من اگه بودم الان خورده بودمش


مرسی خاله جون
معصوم/مامان جان جان فاطمه
20 اسفند 91 1:29
پسري نگو يه دسته گل،ماماني يه اسفند براي گل پسري دود بده


مرسی حتما
مامان بنیتا
20 اسفند 91 2:51
عزیزززم چه جالب که هیچی نمی گه و فقط نگاهتون می کنه


اینم از بازیگوشیش شاید که ما باز نخوابونیمش
زری مامان مهدیار
20 اسفند 91 9:22
مامان خانومی پسرمون مرده دیگه چه توقعی داری؟که گریه کنه و از خواب بیدارتون کنه؟
نه بابا حسابی بزرگ شده دیگه
جیگرشووووووو برم چقدر بزرگواره گل پسر


مرسی خاله شما خیلی مهربونی
مامان کیان کوچولو
21 اسفند 91 15:06
ای..جانم چه بامزه .. آدم واقعاً اون لحظه نمیدونه باید چی کار کنه
مهسا مامان کیارش
21 اسفند 91 18:26
ای جوووووووووووونم فرشته کوچولوی دوست داشتنی
مامان محمد امين
24 اسفند 91 3:04
الهييييييييي نانازيه مهربون آخه تو هم ميدوني وقتي كسي خوابه بايد ساكت بوددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آره خاله من خیلی مهربونم