آرشا مامانیآرشا مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

آرشا مامانی

خاطره سفر

1391/6/20 15:08
276 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربونت برم که این قدر پسر خوبی هستیماچماچاینم از اون لپات که هرچه قدر من مامان بدی هستم وملاحظه تورو نمی کنم تو خیلی خوبیقلباین چند روز پا به پای مامانی خرید اومدیبغلماچمنم فقط برا پسرم خرید کردم الهی قربونت برم.

برات سرویس خواب لباس اسباب بازی کلی وسیله خریدم اما خیلی هاشون موندن تا بابایی بیارهناراحتدل تو دلم نیست تا اونارو تو اتاقت ببینمنیشخند

با کلی دلواپسی جاده بالاخره رسیدیم خونه.

خدا روشکر که سالمیلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نینا
6 شهریور 91 18:16
سلام شقایق جون ،الهی نی نی تو راهیت مبارک باشه عزیزم ،منم مثل توام تو رانندگی استرس پیدا می کنم اما عزیزم مواظب باش هم خودت هم نی نیت
به منم سر بزن خوشحال میشم


سلام عزیزم.مرسی.حتما